Followers

Sunday, June 9, 2013

Orkid penyeri majlis.

Assalamualaikum.

Semoga diberikan kebahagiaan yang berkekalan untuk semua teman.  In shaa Allah.

Majlis adik ipar dah lebih seminggu berlangsung.  Semua peralatan pun dah dipulangkan.  Cuma kotak-kotak hadiah masih belum terusik di bilik pengantin.  Hehe. . .hadiah orang punya,  kalau hak saya,  dah semuanya saya buka.

Beberapa hari sebelum majlis Rose,  saya terlihat beberapa kudup orkid mula berkembang.  Sehingga sekarang, masih lagi memekar.

Orkid saya pun nak join majlis jugak rupanya.  Alhamdulillah.


antara yang sangat rajin berbunga




oren merah ni 3 spike sekali keluar




si merah hati


cinta pertama saya pun sibuk berbunga juga




putih suci


simpang-siur di bawah pergola orkid..( nak yang baru lah tu )

Ramai juga tetamu yang menegur. . ."cantik orkid. . ." heeee, sengih je la.  Takde la cantik sangat pun,  semuanya orkid hibrid yang berkembang. .tapi kebetulan banyak pula kembangnya.

No comments:

Post a Comment