Followers

Friday, March 8, 2013

Antara Dua Darjat.

Assalamualaikum.

Macam bagus je kan entri kali ni. . . . serupa filim Allahyarham Seniman Agung kita la pulak. . . Antara Dua Darjat. . . .kisah si Ghazali dengan Tengku Zaleha. . Biasa la kisah dulu-dulu, harta dan kebendaan menjadi ukuran darjat dan kedudukan seseorang.  Namun, tiada darjatnya di laman Husna, semua mendapat layanan yang sama.  Kalau kebetulan sehari tu saya sibuk sampai ke petang,  tak sempat siram pokok. . . .semua sekali tak disiram.  Kejam sungguh saya ni. . .tapi saya tau,  sekurang-kurangnya Husna atau abahnya yang akan mengambil alih tugas saya. . .terima kasih daun keladi.

Jom tengok filim Antara Dua Darjat di laman husna. . .

Orkid hutan dan orkid nurseri

Dendrobium grande dan dendro hibrid
 Dendrobium grande ( kuning ) ni hadiah daripada Encik Ahmad, manakala dendrobium hibrid ( ungu ) yang saya tak tau nama ni saya dapat dari nurseri berdekatan rumah.


apapun, Tengku Zaleha tetap menerima Ghazali. . .hu hu

Kebetulan duduknya berdekatan, saya terpandang dan snap gambarnya. . . Sekian,

TamaT

No comments:

Post a Comment